Recent Posts

Pages: [1] 2 3 ... 10
1
Основным направлением нашей деятельности является образование грузоперевозок различным транспортом в самых разных направлениях. перевозка опасных грузов спб нашей компанией проводятся с использованием различных видов транспортных средств, которые подбираются исходя из особенностей маршрута перевозки.
В наше время автомобильные перевозки являются наиболее перспективным видом транспортировки многих грузов. Именно поэтому наша общество уделяет большое уважение автоперевозкам, считает их важнейшим направлением своей деятельности. Спектр наших услуг часто широк, ведь мы осуществляем всегда надежда грузоперевозок от доставки низкий партии товара перед крупногабаритного груза. Общество организует перевозку любого груза, в любом количестве и в любом направлении.
Личный подход к любому клиенту и цель находить оптимальные решения в каждом конкретном случае - это наше кредо. Заинтересовали услуги грузоперевозок и вы планируете обещать транспортную перевозку груза в нашей компании? Тут оформите свою заявку, заполнив специальную форму для сайте.
Воспользоваться нашими услугами можно на временной и на постоянной договорной основе. Высокая маневренность автомобильного транспорта позволяет оперативно исполнять транспортировку сообразно разным направлениям. Ради оптимизации и повышения эффективности грузоперевозок используются продуманные и надежные логистические схемы. Транспортная общество выполняет доставку качественно и быстро.
Крупные грузоперевозки через одного заказчика и доставка сборного груза у нас не всего выгодны, только и достаточно оперативны. Груз доставляется кстати в указанный часть назначения. Обращайтесь в нашу компанию – мы предложим вам эффективные решения для вашего бизнеса! У нас неуязвимый транспорт, позволяющий оперативно осуществлять транспортировку сборного и даже негабаритного груза.
Транспортная компания работает на рынке услуг в сфере грузоперевозок с 2011 года. Нашим клиентам мы предоставляем мочь получить качественные услуги сообразно грузоперевозкам в комплексе.
Основным направлением деятельности компании является организация перевозок автомобильным видом транспорта. Транспортная компания предлагает безбрежный спектр услуг по перевозке автомобильным транспортом грузов от 1 кг до 20 тонн с доставкой в любую точку. Мы активно сотрудничаем с представителями мелкого и среднего бизнеса, поэтому, например, загрузка автотранспорта и автомобильная грузовая перевозка осуществляются быстро.
В нашей транспортной компании работают профессионалы, поэтому, обратившись к нам, Вы останетесь довольны качеством, оперативностью и стоимостью выполненных страда так же мы сотрудничаем с проверенными транспортными компаниями других городов, что позволяет снизить достоинство перевозки, привлекая к работе транзитный транспорт.
Круг фирмы — это опытные, преданные своему делу профессионалы, понимающие задачи клиентов и борзо их решающие. Опытные менеджеры навеки помогут разработать оптимальную схему проезда по параметрам веса и объема груза. Заказчики завсегда получают полные данные о ходе перевозки груза.
2
Oriental Empires Discussion / Re: Adding Warring States Factions into Custom Games?
« Last post by GameJutsu on November 25, 2018, 05:21:01 AM »
On the subject of an RTK expansion, a few possible suggestions to archive for later, if I may?

Set the timing for after Dong Zhuo's death.  Major factions could always be...
Yuan (Yuan Shao in the North)
Cao (Cao Cao in the central plains)
Gongsun (Gongsun Zan in the northeast)
Jing (Liu Biao in Jingzhou)
Cheng (Yuan Shu in Yuzhou)
Han (Li Jue/Guo Si faction of Dong Zhuo's old colleagues in Changan)
Shu (Liu Yan and his son in Ba Shu)
5 Pecks (Zhang Lu in Hanzhong)
Wu (Sun Ce after he's taken control of the region and splintered from Yuan Shu)
Xu (Tao Qian in Xuzhou)
Shi (Shi Xie in the very south)

As well as the 'barbarian' forces of the Yue, Man, Xiongnu, Wuwan, Xianbei, which would work much as they currently do.

You could also include a second banditry faction called the "Yellow Turbans" that appear randomly and operate basically like really strong bandits.
If you really want to get hectic you could have multiple 'special' pop factions that operate independently in various areas.  Replace my proposed Sun-Wu faction with he Wu Coalition (Liu Yao, Wang Lang, Yan Baihu, etc.)
Liu Bei operates in the North and East areas, mainly.
Pirates operate in the south and east areas.
Sun Ce operates in the south-central areas and east.
Lu Bu operates in the central plains.

But that may be getting ahead of things.

But all just ruminating ideas for now, of course.  Set it too early and you've got the issue of large swaths of the map that won't have a starting faction.  Set it too late and you'll have large swaths already occupied by the same faction.
3
Oriental Empires Discussion / Re: Espionage
« Last post by GameJutsu on November 25, 2018, 05:01:30 AM »
Resurrecting a dead topic, but nonetheless:
Espionage could be an interesting addition to the game.  Have it be attached to a piece of tech and a building.  Something like: [Intelligence Gathering] - Allows building [Secondary Training Academy].
From building the STA you can train a peasant unit: Agent.
Agents move at a rate of 8 and have +1 LoS, but have abysmal stats to fight in (and also only have 3 members in the unit, like a light chariot force).  They would also have high upkeep, preventing you from keeping them running around constantly on auto-explore to unlock the whole map for you.  Instead it would be something to use for trying to find that missing city that Zhou has preventing you from wiping them from the map, but because you can't find that last missing city they won't agree to become your vassal, either.
Or maybe that was just me, personally?  Haha.

But a thought to consider.
4
Oriental Empires Discussion / Re: Is there any real effect on ressources?
« Last post by GameJutsu on November 25, 2018, 04:51:45 AM »
One thing that might be nice is if a tooltip or such could give you an estimate of the current trade value of a produced item.
Or at least if it actually told you what the trade item was being produced as.  I still can't figure out what a Quay gives you...it costs 40 Taels to upkeep and says it produces something to trade, but my city with a Wharf doesn't seem to be producing anything water-related.

It would be nice to be able to see a quick line, like...
"Produces Salt - Trade Value: 12"

Or something like that.  At least have the description say what it produces would sate me.  I know how difficult tooltips with active arithmetic to it can be to program into things. :-X
5
Oriental Empires Discussion / Re: Religions and Schools in the game
« Last post by GameJutsu on November 25, 2018, 04:42:49 AM »
One thing I'd like to see is more capability to figure out what kind of officer you're going to get when you utilize an officer-bearing Edict or such.

For instance, I 'enlisted a Shi' from a intellectual sounding edict, because my capital was filled with angry overworked peasants...and I didn't want to give them a holiday.  So I figured that enlisting the intellectual official would give me someone with high Ren...but no, it gave me a dude with almost no Ren and instead, half-decent Vigor.

I think it would be interesting if the temples and schools could randomly sprout characters without edicts.  Especially since in the late stages of the game...there's really not a whole lot of characters sprouting out for me, personally.  I wound up with my Shi dying in battle on turn 50, my heir dying of old age around turn 95, and then my leader dying around turn 115.  Leaving only a random general to replace me; I assume he only came about because my Shi died and he was the replacement since the "Enlist Shi" edict was still operational.

So imagine if something like...
Taoists randomly produced a High Ren character, Legalists produced a high Vigor character, etc.

Just a thought for later developments.
6
I would like to know about the knowledge within this site whether the data is actually shared or not because I want to change the information.
7
Oriental Empires Discussion / Re: My game keeps crashing
« Last post by Corneliux on November 19, 2018, 05:03:07 AM »
What I know is that this site is a big data-sharing site, so I've researched more information to share with people outside.
8
Oriental Empires Discussion / Re: Is there any real effect on ressources?
« Last post by netdomon on October 23, 2018, 11:35:37 AM »
nice
9
Oriental Empires Discussion / Re: Religions and Schools in the game
« Last post by Mcclay on October 13, 2018, 08:47:59 AM »
If the emperor was considered a semi-god, wouldn't that make the religious influence more prominent than less though?
10
Oriental Empires Discussion / Re: trade route arrows
« Last post by Neutron on October 05, 2018, 05:15:44 AM »
The questions do a really good job of stopping spam posting from bots.  Without them I have to spend time everyday removing the spam and banning the users, which isn't really worth it given the low traffic on this forum.

There's much more discussion on the Steam forum, so I suggest people use that instead.

Pages: [1] 2 3 ... 10